sobota 1. března 2008

Sen


Dneska se mi zdál móóóc divnej sen... ale hrozně skutečnej.... zajímalo by mě... kde na takový hovadiny ve snu chodím.... to faktiš nwm... ale to byste newěřili... co se vám všechno muže zdát.... něco sou vzpomínky.... něco to.... co si přejeme..... a nebo jen naše fantazie.... ale snít je krásný... je to jen váš svět... a nikdo o něm newí... jen vy... a je to náádhera.... tesim... co se mi bude zdát dneska.... snad to samý... snad noční můra... kdo ví... ale bude to zase fantastické dobrodruštví

1 komentář:

Melly řekl(a)...

Sny jsou určitě někdy strašně zajímavé.. Mě se někdy zdají nějaké naprostě blbosti, fkat kraviny, jindy zase něco, z čeho se probudím s divným pocitem strachu, nebo nějaký, kde se mám skvěle a to se pak promítne i na mé náladě.. Vlastně kterýkoliv sen se pak promítne na mé náladě..